Efter gudstjänsten kom 2 ur församlingen fram till mig.

Jag var på en gudstjänst idag som var ca 2 timmar och efter stannade jag kvar i bänken och bad väldigt mycket och sen kom en från för samligen fram till mig och frågade om hon fick be tillsammans med mig eller åtminstone sitta brevid. Jag sa väl inte så mycket. Jag satt där ett bra tag sen började jag smått gråta lite. Sen hon som satt bbrevid mig började att be. Efter ett tag kom en annan ur församlingen fram till mig och sa att " När jag kom in i rummet visade gud mig dig och sa att han älsakr dig jätte mycket. Jag ville bara komma och berätta det för dig." Jag va redan då väldigt ledsen och grät mycket sen frågade hon om hon fick be för mig. Och frågade vad jag heter. Sen gick hon efter att hon bett för mig. Den som kom först satt kvar ett tag och sa en hel del saker som fick mig att tänka väldigt mycket


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja du. Det kan hända mycket på en gudstjänst.

2010-05-02 @ 14:11:25
URL: http://lillsongarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0