Ut i solen

Igår passade jag på att baka lite bullar på kvällen och den blev verklligen bamsebullar :D Men dom blev riktigt goda. Jag vaknade väl vid typ halv nio på morgonen och skulle ha ett möte klockan nio så det blev lite stressigt så jag hann inte med att äta någon frukost så det blev frukost då jag kom tillbaka. Jag ska nog snart ta och gå ut i solen eller kanske gå till minneslunden vilket jag troligen kommer att göra något nu när jag är i nordmaling. Jag skriver ju en bok och jag har hunnit klart med första kapitlet även fast det var väldigt jobbigt att skriva men jag ska fortsätta och ta mig igenom det har jag bestämt mig för. Ska nog snart ta och skriva två mail ett till Åsa Anderberg Strollo som har skrivit bryta om, och Blod. Sen den andra jag ska ta och maila är Anna Holmström Degerman som jag har fått en bok ifrån som hon skrev sin atograf i :D Just nu står det helt stilla vilka böcker som hon har skrivit. Nu ska jag ut i solen så hare så bra alla läsare! // Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0