Upp vid 7 i morgon

Det ska bli så himla skönt att att fara ut till sommarstugan på onsdag och ta det lungt och gå och sätta mig på några klippor med en bok och titta ut över havet och bara kunna gå runt på ön för sig själv och rensa tankarna. Sen kommer jag väl troligen att lyssna på en hel del musik och jag kommer väl också lägga in lite youtube låtar här någon gång fast inte under den tiden då jag är ute i stugan. Jag kommer att vara ute i stugan under midsommar så det kommer väl att bli väldigt få uppdateringar efter i morgon. Jag kommer självklart att uppdatera i morgon också. Just nu har jag ingen lust att lägga ut någon bild men det kommer bilder sen och jag kan lägga ut en eller flera bilder från sommarstugan också fast i morgon eller senare ikväll beroende på vad jag känner för. Jag har ju ett möte i morgon på morgonen i stan så jag lär väl gå upp vid 7 tiden i morgon för att hinna med det jag ska göra på morgonen som att ta en dusch och hinna äta frukost och fixa mig. Jag skriver också troligen ett inlägg på morgonen innan jag ska bege mig i väg till stan. Hare så bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0