två dikter blir en + min egen text också i.


När ditt inre gråter, ditt liv känns tomt.
Människor sviker och allt gör ont.
Hjärtat plågas av varje slag.
När du aldrig tror att det ska bli dag.
Livet är svårt och känns kallt.
När livet kändes som mörkast,
då ingen tycktes förstå,

när jag ej ville leva mer,
bara lämna allting och gå.
Du fanns där för mig och vi
kunde skratta och le.
Du betyder så himla mycket för mig.
Du är den som verkligen finns här för mig.
Jag vill alltid ha dig vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Mooa (;

en bok som jag håller på att skriva själv men vet inte vad den heter riktigt en men det kommer jag snart på

2010-06-09 @ 12:48:21
URL: http://moatodal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0