Saknad!



Nu kommer det utlovade morgon inlägget. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att åka in till stan för att ha ett möte. Och jag hoppas verkligen på att mötet kommer att gå bra för mig. Jaja nu ska jag inte skriva om det utan om en saknad. Det är helt ofattbart att en sådan ung kille som Tobias skulle dö. Han blev bara 14år och jag saknar har verkligen alla minnena med han dom kan man bara inte glömma bort. Jag har förlorat för många så det är en stor saknad. Anna-Karina, Simon och en massa djur. Sen också Tobias som gick i min klass. Det skulle ha varit förbjudet att dö i förtid. Saknar er så mycket. Minnena kommer alltid finnas kvar och ni i mitt hjärta.
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en toppen dag i solen :D

2010-06-22 @ 10:53:47
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: lindaaa ♥

sv; tack så mycket :)

2010-06-22 @ 14:02:19
URL: http://lindaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0