Morgon inlägg

NU har jag hunnit vakna till och ätit frukost och tagit en dusch och har suttit vid datorn ett tag och nu väntar jag bara på att min moster ska komma och hämta mig vilket hon gör mellan 11 och 12 någon gång. Jag ska ju vara hos min moster ett tag så detta blir troligen sista uppdateringen innan jag åker och sista uppdateringen för några dagar. Men jag hoppas att ni klara er bra utan uppdateringarna från mig i några dagar. Sen är jag så sjukt peppad på konstlägret jag ska vara med på i morgon och 5 dagar frammåt. Nä nu ska jag ta och uppdatera min och Amelies gemensamma blogg kika gärna in på den om ni har lust. www.amelieotina.blogg.se Hare så bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0