I´m happy!

Nu är jag tillbaka igen och ska blogga! Konstlägret jag är på är helt underbart. Vi håller till i studiefrämjandes lokaler och på fredag ska vi ha utställning på det vi gjort. Och jag är verkligen nöjd med dom sakerna som jag har hunnit göra och det kommer att bli fler innan det är dags för utställningen. Sen har jag fått ett sådant glädjande besked att jag bara vill skrika av lycka men unviker att göra det. Ska snart ta och äta en väldigt sen middag och sen ta och läsa en bok och skriva på min bok som jag håller på att skriva. Jag kan knappt fatta att det verkligen är sant. Jag håller på att läsa "trappan" På tal om det så ramlade jag baklänges ner för en trappa i går och det va verkligen inte alls roligt. Jag uppdaterar kanske senare om jag får någon tid över till det annars blir det ett inlägg i morgon. Jag lägger troligen in bilder på mina målningar och så sen om jag får lust till det. Ska ta och skriva men först ska jag äta kanske uppdaterar senare. Hare så bra alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

sv. haha. ja. det tror jag nog.

2010-06-30 @ 23:52:54
URL: http://killenmedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0