Fundera + stugan

Idag blir det att åka ut till stugan igen och det ska bli riktigt trevligt. Så jag ska ta och packa ihop mina saker snart men det är som tur inte väldigt bråskande. Just nu tar jag det bara lungt och har läst ett mail från Åsa Anderberg Strollo. Och det har fått mig att fundera över en sak som jag nog lär fundera länge över. Jaja nu ska jag inte fundera över det så mycket till just nu utan jag ska ta och lyssa på lite musik och bara slappa av lite innan jag ska sätta igång med att packa för att åka till stugan. Jaja i alla fall så gick mötet bra igår :) Nu ska jag i alla fall packa och uppdateringa lär det inte bli på ett bra tag så hare så bra alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0