film kväll + Godnatt!

Jag ska snart ta och krypa i säng så detta blir sista inlägget för kvällen har jag tänkt mig. Jag har nydligen besökt min morbror och det vi började med att göra va att gå och köpa en pizza och sen satt vi oss hemma hos min morbror och såg på film. Vi började med att se en film sen tog vi en liten paus och såg ytterligare en film. Då såg jag Änglar och Demoner igen som jag har sett på bio förut. Jaja nu ska jag krypa i säng och sova. Och det blir troligen en uppdatering i morgon på morgonen och sen åker jag till stan och är hos min moster eftersom jag ska vara med på ett konstläger vilket ska bli väldigt roligt. Så den tiden jag kommer att vara hos min moster blir det
inga uppdateringar bara så att ni vet.  Jag är medveten om att det kanske inte blir så roligt för er läsare men jag kommer inte att kunna lösa det under den tiden tyvärr. Men nu måste jag verkligen krypa i säng och ta min sömnmedicín och ett glas saft och lägga mig och sova så ni läsare får ha det så bra. Godnatt

Kommentarer
Postat av: simone

riktigt vackert!

2010-07-01 @ 10:51:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0