Min natt med ångest!

Natten har varit så himla jobbigt har haft en masssa tankar i huvudet och nästan inte sovit något alls. Jag känner mig skit deppig och är trött och har mycket ångest just nu. Just nu orkar jag egentligen ingenting vill bara lägga mig ner och dö. Så mycket jag har att kämpa emot just nu. Jag försöker verkligen klara mig igenom allt. Mina känslor och så borde inte ens få finnas. Mina impulser att skära mig jag orkar snart inte med dom längre men natten har iaf varit skadefri. Ångesten bara river och biter i mig och vill aldrig ta slut. Under natten har jag försökt avleda mina impulser och ångesten med det har verkligen inte alls gått bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0